luni, 8 septembrie 2008

mi-e teama

probabil ca imi este teama sa nu gresesc, sa nu rada cei de langa mine de mine, de aceea cum bine spunea nicu mai mereu eu nu am scris nimic, sau daca am scris nu am spus mai nimic, recunosc ca uneori ma tem - nu vreau sa fac un text plin de sentimente si nici de vorbe goale - dar cred ca cel ce il va citi nu va ramane indiferent - cred ca fiecare ne temem de noi insine mai mult decat orice ... - ne temem sa spunem zilnic ceea ce gandim, dar ce ne facem atunci cand ne temem sa spunem ceea ce simtim - va zic eu - nu se intampla nimic .... nu faci altceva decat sa iti incarci constiinta cu inca o teama - dar daca ai spune?!!...te-ai gandit vreodata!!! ....
- asa ca...
- cu teama de a nu gresi...
- dar cu dorinta de a spune multe - m-am legat de cateva cuvinte - probabil ca as fi spus mai multe daca nu s-ar fi terminat paharul de palinca - si cum teama a inceput sa ma cuprinda las scrise doar aceste cuvinte....................................................................................................................................................


invata sa suferi ca sa stii sa iubesti ! ...

6 comentarii:

Night Elf spunea...

Asa face Alex cand da de palinca, devine vulnerabil in fata intrebarilor cu iz existential si incepe sa le mai caute si raspuns. Alex, e un singur fel de a afla "ce-ar fi fost daca", si ala e "just do it".

Sunshine spunea...

Poate ca nu era palinca...poate era altceva... Oricum, cred ca a suferit destul...asa ca e cazul sa iubeasca... Si cum spunea si night...do it

eu spunea...

merci sunshine - asta am sa si fac, numai ca uneori e nevoie de timp ...

eu spunea...

cine esti sunshine?!! te caut, sper sa te si gasesc!!

eu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
eu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.